Goed aangekomen! - Reisverslag uit Xianyang, China van Ruud, Pauline en Jing Hoogerwerf - WaarBenJij.nu Goed aangekomen! - Reisverslag uit Xianyang, China van Ruud, Pauline en Jing Hoogerwerf - WaarBenJij.nu

Goed aangekomen!

Door: mingfay

Blijf op de hoogte en volg Ruud, Pauline en Jing

24 April 2010 | China, Xianyang

De reis is wonder boven wonder goed verlopen. Gisteren, 23 april, zijn we om half vier richting Schiphol vertrokken. We zijn vandaag op 24 april om 21.30 uur lokale tijd (in Nederland is het 6 uur vroeger)aangekomen in ons hotel. De vertraging was minimaal, een half uur op Schiphol en een uur in Beijing. Jing is vanaf het moment van vertrek de rust zelf en heel vrolijk. Hij heeft er zolang naar uitgekeken dat hij zichtbaar opgelucht leek dat we nu eindelijk konden vertrekken. In het vliegtuig hebben we vannacht allemaal redelijk geslapen. Jing heeft zelfs 6 uur achter elkaar geslapen! Tijdens de tweede vlucht hebben we weer een uurtje geslapen. Hoewel het een lange vermoeiende reis was voelen we ons naar omstandigheden goed. Het is hier nu half elf dus tijd om naar bed te gaan. Ruud leest Jing nu een verhaaltje voor en dan hopen dat de vermoeidheid helpt om vannacht te kunnen slapen. Morgenmiddag om 16.00 uur (10.00 uur in Nederland) mogen we Ming-Fay in de armen sluiten. Morgenochtend gaan we eerst het centrum (ons hotel ligt middenin het drukke centrum van Xi'an dus winkels genoeg!) verkennen op zoek naar eten en drinken om de koelkast mee te vullen. We hopen jullie morgen de eerste foto's te kunnen laten zien.

• 24 April 2010 - 15:04

Ron,Ellen,Tigo, Sven:

Hoi Lieve schatten fijn dat de reis zo goed is verlopen! Nu nog ff geduld en dan kunnen jullie Mingfay echt vasthouden!
    Slaap lekker en zeg meer tegen jing dat ik trots ben dat hij het zo goed heeft gedaan!
    Dikke kus

• 24 April 2010 - 15:57

Papa En Mama:

Heel fijn dat alles zo goed is gegaan,en nu maar hopen dat jullie lekker hebben geslapen vannacht.Het wordt een spannende dag voor jullie,maar zeker ook voor Ming-fay,wij wachten in spanning af.Dikke knuffel van ons

• 24 April 2010 - 19:11

Elles, Katinka & Sam:

Lieve Pien, Ruud en Jing,
    Wat ontzettend fijn dat jullie heenvlucht zo goed verlopen is. En nu het volgende spannende onderdeel van de reis tegemoet. We hopen dat jullie daar ook zo goed doorheen zullen komen....heeeeeel veel succes morgen!!

• 24 April 2010 - 19:49

Ning En Maaike:

Hallo,
    Fijn dat de reis zo goed is verlopen!
    Wat een spannende dag morgen voor jullie. We hopen dat jullie een mooie dag hebben. en dat Ming Fay net zo stoer is als haar grote broer.
    Liefs Maaike, Ning, Eva, Martin.

• 24 April 2010 - 20:18

Bart,Mireille:

Wat goed om te lezen dat het allemaal zo goed is gegaan, Jing heeft er duidelijk zin in en gedraagt zich al als een echte grote broer. Hopelijk hebben jullie goed geslapen en zullen jullie nu snel bij Ming-Fay zijn. Spannend hoor. We denken aan jullie.
    Dikke kus van ons allemaal voor jullie alle vier.

• 24 April 2010 - 21:03

Lenie En Leo En Kids:

Goed om te zien dat alles goed is gegaan, het vliegtuig op tijd vertrokken en dat het verder goed gaat. We leven met jullie mee zeker vandaag spannend!!!

hartelijke groet

Lenie, Leo en kids