De achtiende dag - Reisverslag uit Beijing, China van Ruud, Pauline en Jing Hoogerwerf - WaarBenJij.nu De achtiende dag - Reisverslag uit Beijing, China van Ruud, Pauline en Jing Hoogerwerf - WaarBenJij.nu

De achtiende dag

Door: mingfay

Blijf op de hoogte en volg Ruud, Pauline en Jing

12 Mei 2010 | China, Beijing

Na een wat onrustige nacht met Ming-Fay hebben we vandaag rustig aangedaan. Vanmorgen heerlijk uitgebreid ontbeten. Jing laat elke ochtend een eitje bakken door de kok met ingredienten die hij zelf uitkiest. Hij maakt zich al zorgen over hoe dat straks thuis moet zonder kok. Verder hebben we nog wat gewinkeld, gezwommen en de speeltuin bezocht. Jing en Ming-Fay raken steeds meer op elkaar ingespeeld. In zijn spel houdt Jing steeds meer rekening met het feit dat zijn zusje een stuk kleiner is. Vanmorgen hebben ze samen gestoeid op het bed. Ze hadden de grootste lol. Ming-Fay wiegert te gaan slapen zonder iedereen een kus te hebben gegeven, Jing moet er ook aan geloven. Vanavond hebben we met de hele groep nog een keer gezamenlijk gegeten. Het eten was heerlijk maar de kinderen waren moe en ongedurig. Vooral Jing kon niet rustig blijven zitten. Zoals altijd komt de vermoeidheid bij Jing er pas uit als we weer naar huis gaan.

We gaan nu de koffers inpakken en morgenochtend om 11.00 uur vertrekken we naar de luchthaven. Geniet van de laatste foto's van ons uit China. Hierbij willen we ook iedereen bedanken voor de lieve, ontroerende en hartelijk reacties. Het is fijn te ervaren dat jullie met ons meeleven. Misschien tot morgenavond op Schiphol en anders tot ziens op een later moment!

Liefs van Ruud, Pauline, Jing en Ming-Fay

• 12 Mei 2010 - 16:03

Lenie En Leo En Kids:

Een hele goede reis gewenst tot morgenavond!!!!

• 12 Mei 2010 - 17:33

Yvonne En Rob:

Goede reis tot op Schiphol!!!!

• 12 Mei 2010 - 17:57

Sam, Katinka & Sam:

Hele goede, voorspoedige reis gewenst!! Eindelijk weer lekker naar huis...

• 12 Mei 2010 - 18:14

Papa En Mama:

Hele goede en bovenal voorspoedige reis gewenst!! En tot morgenavond op Schiphol,dikke knuffels voor de rakkers.Liefs Opa en Oma.

• 12 Mei 2010 - 20:29

Wendy, Daan En Floor:

Een hele goede reis en fijne terugkomst op Schiphol gewenst!
    Geniet thuis lekker van jullie mooie kleine aanwinst. Het is een heerlijk grietje om te zien en fantastisch om te lezen dat Jing en zij zo leuk met elkaar omgaan. Wees er maar zuinig op!

Groetjes,
    Wendy, Daan en Floor

• 16 Mei 2010 - 15:18

Eric, Esther+meiden:

Hoi!
    Sorry! We waren er niet bij om jullie een warm welkom te heten op Schiphol. Bij ons uit was het een puur praktische overweging om niet te gaan; de meiden zijn knalchagerijnig als we ze zo laat ergens mee naar toe nemen. Het gaat even duren, maar we gaan het goed maken. Vindt Ming-Fay haar nieuwe kamer mooi? Voor echte meiden tips mag je ons altijd raadplegen! We hopen dat jullie nog wat schrijven op deze site, want jullie weten het, we houden jullie in de gaten!
    Dag lieverds, we hopen dat het wennen een beetje makkelijk gaat
    en tot over een tijdje!
    Eric, Esther en de meiden